פרסום באינסטגרם

האפליקציה המצליחה אינסטגרם שהופכת כל אחד לצלם מקצועי, יכולה לעזור לכם למתג את העסק שלכם בצורה טובה יותר.

מיתוג עסק עם אינסטגרם

מאז שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו, הפכנו למחוברים. חיי החברה שלנו הפכו וירטואליים ועולמנו סובב סביב סביבה ממוחשבת. רשתות כמו הפייסבוק מאפשרות לנו הצצה חטופה אל חייהם של אחרים על בסיס יום יומי ומנגד, לשתף אחרים בחיינו אנו.

בין האפליקציות השונות, אינסטגרם היא אחת האפליקציות הפופולריות. האינסטגרם הוא יישום המיועד לשיתוף תמונות ולהעלאת סרטוני וידאו קצרים. דרך האינסטגרם, ניתן לצלם תמונות ולערוך אותן על ידי אפקטים שונים הקיימים באותו יישום. לאחר מכן, ניתן לשתף אותן ברשתות החברתיות השונות. בתמצות, אם הפייסבוק גרם לנו להסתכל מעבר לגדר, על הדשא של השכן, האינסטגרם מראה לנו שהדשא של השכן לא רק ירוק, אלא ירוק עם אלמנטים גרפים המוסיפים לו נופך אומנותי ואף נוסטלגי.

רשת האינסטגרם פועלת על עיקרון "מעקב". כל תמונה שעולה היא פוסט ולכל אדם שמעלה תמונה, ישנם כאלו ש"עוקבים" אחריו, וגם לו האפשרות "לעקוב" אחר אחרים. עיקרון המעקב פועל על כמה שיותר יצירת עניין, באזז תקשורתי כמו שאומרים. ככל שתיצור עניין גדול יותר כך יהיו לך עוקבים רבים יותר.

מארק צוקרברג , מנכ"ל פייסבוק, זיהה את הפוטנציאל הקיים ביישום אינסטגרם ורכש אותו בסכום של כמיליארד דולר. לאחרונה, שידרג אותו על ידי כך שהוסיף את האפשרות להעלות סרטונים באורך של 15 שניות.

חברות מסחריות רבות, ראו את הפוטנציאל הטמון בפרסום באינסטגרם והשימוש ביישום זה, למטרות שיווק, היה בלתי נמנע.

הצלחה של שיווק באינסטגרם נמדדת במספר על פי מספר העוקבים שהמותג רוכש. לכן שיווק נכון, אינו תלוי בניסיון למכור, אלא ביצירת תדמית, אשר מעוררת עניין בקרב קהל היעד. הפרסום דרך יישום זה הוא אומנם חינמי ועל כן חוסך בעלויות, אולם דורש לא מעט יצירתיות ותושייה.

ה"עקוב אחרי" של האינסטגרם מאוד דומה ברעיון שלו ללחיצת על כפתור לייק בפייסבוק. כדי שיתעורר בגולשים הרצון לעקוב אחריכם, אתם מוכרחים לגרום להם לאהוב את מה שאתם מוכרים. אהבה היא רגש ורגש הוא שם המשחק. מחקרים רבים הוכיחו, שאנשים יעבירו הלאה תמונות או סרטונים שפנו אל הלב שלהם. רגשות כמו שמחה, צחוק, פליאה ותדהמה כובשים את הלב וגורמים לגולשים להזדהות עם המוצר. לכן, חשוב לתכנן מראש מהי התדמית של המותג ואיזה רגש רוצים להעביר לקהל.

בנוסף, חשוב לייצר עניין סביב המותג. בכל צעד ושעל לחשוב מה מעניין אנשים לראות. ומה מעניין אותם לראות? תכניות ריאליטי מצליחות לא בכדי. אנשים אוהבים לראות את מה שמתרחש מאחורי הקלעים. תמונות של האנשים שמאחורי המותג, ימי צילומים וכדומה יכולים לעורר עניין רב בקרב הגולשים.

שיטת פרסום מקובלת באינסטגרם היא כזו המזמינה את הגולשים להצטלם עם המותג או בחנויות המותג ולהעלות את התמונות שלהם. שיטה זו, גורמת לגולשים להרגיש שהם חלק אינטגרלי, שותפים למותג.

את הפרסום במדיה הזו ניתן לקדם על ידי שימוש בהאשטאג HashTag. לא, זו אינה מילה בסינית. השימוש בהשטאג קיים ברשתות חברתיות והאינסטגרם היא אחת מהן. ההאשטאג היא תגית המשמשת לריכוז וארגון אינפורמציה ברשת ובעזרתה ניתן לאתר מידע. אנו משתמשים בתגית זו בעצם, כדי להגדיר נושא אותו אנו רוצים לשתף. השימוש בהשטאג הוא פשוט: לוחצים על כפתור # במקלדת ואחריו מקלידים את הנושא עליו מחפשים מידע. לדוגמא, לחיצה על # בגדים תאפשר למצוא במקום מרוכז את כל התמונות הקשורות לנושא. לכן, כאשר נעזרים בגולשים למטרת פרסום המותג על ידי יצירת עניין או שימוש בהשטאג, ומתעורר בהם הרצון לשתף, הסיכוי לזכות לחשיפה ברשת הוא יותר גדול, כי ישנם יותר ויותר גולשים המאוגדים סביב המותג ועל ידי כך עוזרים לקדם אותו.

לסיכום, אינסטגרם הפכה חלק מהרשתות החברתיות והפרסום באינסטגרם הפך להיות חלק מתוכנית פירסומית של עסק מצליח. ואתם, כבר שם?

 


מעוניין להגדיל את החשיפה החודשית לאתר שלך ולהגיע ליותר לקוחות?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה