טיפים לשיפור קמפיין ממומן

רשימת טיפים שתעזור לכם לשדרג כל קמפיין ממומן שלכם.

טיפים לשיפור קמפיין ממומן תמונה 1

על מנת לשפר קמפיין פרסום בגוגל, אספנו מספר הנחיות והמלצות עבורכם, שיעזרו בקמפיין אפקטיבי יותר, עם מדד איכות גבוה יותר (שיוזיל עלויות פרסום ויביא לכם ליותר חשיפות והמרות איכותיות):

  • שמרו על סדר בקמפיין הממומן – צרו מספר מסעות פרסום שונים, בכל מסע פרסום צרו מספר קבוצות מודעות, ובכל קבוצה הכניסו מודעות רלוונטיות עם מילות מפתח בתחום. השתדלו שלא תהיה חפיפה במילות המפתח, כלומר לכל קבוצת מודעות שונה ואפילו לכל מודעה שונה שתהיה רשימת מילות מפתח שונה.

  • מיקוד חשיפות – נסו למקד האם אתם רוצים להחשף ברשת החיפוש או המדיה או בשניהם (הרבה פעמים ברשת המדיה אחוז ההקלקה נמוך יותר). כמו כן, נסו לתזמן את שעות ההצגה של המודעות (אין טעם להציג מודעת פירסומת לחנות פיצות אחרי שעות הסגירה של החנות למשל), וכיוצא באלו.

  • הפרד ומשול - במידה ואתם רוצים חשיפה ב-2 הרשתות, רשת החיפוש ורשת המדיה, רצוי לבנות מסע פרסום אחד לרשת החיפוש ואחר לרשת המדיה. זאת בכדי שיהיה קל יותר לעקוב אחר הסטטיסטיקות השונות ולהגדיר פרמטרים שונים לכל רשת.
  • שילוב מילות מפתח במודעה – נסו לשלב כמה שיותר צירופים של מילות המפתח החזקות והמבוקשות במודעות שלכם.

  • ניסוי וטעיה ובחינת מודעות שונות – נסו לבחון מספר מודעות שונות לאותה פרסומת. תוך זמן לא רב תגיעו למסקנה שמודעה מסויימת מושכת יותר את תשומת הלב ומפנה אליכם יותר לקוחות מהמודעה האחרת. במקרה כזה, נשאיר רק את המודעה האפקטיבית יותר.

  • עיצוב מודעות תמונה - במידה ואתם מפרסמים מודעות תמונה, מומלץ לבחור תמונות מושכות או אף סרטוני פלאש המושכים יותר את העין ומתבלטים על פני המודעות האחרות.
  • מילות מפתח שליליות – הגדירו אלו מילות מפתח אינכם רוצים לקבל בהם חשיפה (למשל בקמפיין של עורך דין בנושא מזונות, יתכן ותחשפו שלא לצורך בחיפושים אחר ביטויים כגון: מזונות עשירים בברזל, תפריט מזון לתינוקות, וכו'). חשיפה מיותרת ולא רלוונטית היא גרועה פעמיים: אם הקליקו עליכם, שילמתם לחינם כי לא יפנו אליכם מהסיבה שאתם לא מה שחיפשו. אם לא הקליקו עליכם, ה-CTR (שיעור ההקלקות) ירד ואיתו מדד האיכות.

  • סינון אתרים - בדקו אתרים ברשת המדיה שבהם אתם זוכים לאחוז הקלקות גבוה במיוחד. אחוז הקלקות גבוה (נניח מספר דו ספרתי) מאותת לנו שמדובר באתר ספאם שאולי כדאי להסירו מהקמפיין.
  • נסו לתת חסם עליון על עלות הקלקה – יתכן כי החסם יוריד את העלויות לקליק, ולא במחיר של פחות המרות.

  • אל תעצרו את הקמפיין – אין תקציב לפרסם? המשיכו לפרסם אפילו ב-5 ש"ח לחודש. ככה תשמרו על הוותק של הקמפיין לאורך זמן.

  • אופטימיזציית דף הנחיתה – קשרו את המודעה לדף נחיתה שיהיה רלוונטי עד כמה שניתן למודעה. מודעה של "מכירת רכבים בצפון" רצוי שתפנה לדף נחיתה אופטימלי בביטוי זה על פני דף כללי יותר העוסק ב"מכירת רכבים". כמו כן, תקנו את דף הנחיתה שיהיה סמנטי: ישתמש בתגיות h1,h2,description,keywords וישלב מגוון מילות המפתח בנושא הרלוונטי.

  • שימוש במיקומים מנוהלים - נצלו את הפונקציונאליות לבחירת מיקומים בהם תרצו שהאתר שלכם יופיע. ציינו במיוחד אתרים רלוונטיים עבורכם וכאלו הממירים בצורה יפה (אחוזי הקלקה גבוהים).
  • משיכת הלקוחות אליכם – לא מספיק לקבל יותר חשיפות והמרות, חשוב גם שמי שהגיע לדף הנחיתה שלכם יצור עמכם קשר. לכן, דף הנחיתה צריך להיות שיווקי יותר וממוקד יותר: תחסכו בטקסט (לא יקראו את זה ברוב המקרים), אל תוציאו קישורים החוצה (כדי לא להבריח את הגולשים בעמוד) והבליטו את דרכי יצירת הקשר איתכם (טלפון בולט, טופס גדול ופשוט להבנה עם מינימום שדות למלא).

  • הפקת דוחות – הפיקו אחת לתקופה (נניח שבועיים או חודש) דו"ח על הקמפיין שלכם. למדו את אחוזי ההקלקות, אלו מודעות אפקטיביות יותר, וכן הלאה. תתפלאו לראות לכמה תובנות תגיעו מקריאה מהירה של הסטטיסטיקות של גוגל.


מעוניין להגדיל את החשיפה החודשית לאתר שלך ולהגיע ליותר לקוחות?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה