דף נחיתה

הקמה נכונה של דף נחיתה באינטרנט יכולה לחסוך עלויות פרסום בטווח הארוך ולהעלות את אחוזי החשיפה וההמרה של בעל העסק.

הקמת דף נחיתה

דף נחיתה הוא עמוד עצמאי באינטרנט (כזה שאיננו מקושר לאתר ואיננו חלק מאתר) אשר נועד לשווק מוצר, חברה, עסק או כל דבר אחר שבעליו מעוניין לפרסם. זהו העמוד הראשון עליו "נוחתים" הגולשים בדרך כלל כאשר הם לוחצים על קישור בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל (בתוצאות הפרסום הממומן) או על באנר פרסומי באתר כלשהו המהווה פרסום באינטרנט בשיטת CPC או CPM. דף הנחיתה כולל בדרך כלל הסבר קצר על הנושא המפורסם, תמונה או וידאו קצר להמחשה, פרטים ליצירת קשר (כתובת, מייל, טלפון) וטופס להשארת פרטים אישיים.

כדי להקים עמוד נחיתה יש להקפיד על שני דברים עיקריים:

  • עיצוב דף נחיתה - דף הנחיתה צריך להיות מעוצב יפה מבחינה שיווקית כדי למשוך את לב הגולשים מצד אחד, ולהיות ענייני ונוח לשימוש מצד שני. יש לעצב את דף הנחיתה כך שיתאים למסר שמעוניין המפרסם להעביר. לדוגמה, אם המפרסם מעוניין לשווק משרד לעורכי דין, צריך דף הנחיתה לשדר רצינות ומקצועיות, ולפיכך מומלץ לעצבו בצבעים כהים כמו כחול או חום ולמקם תמונה של עורך דין בחליפה ייצוגית. מנגד, אם דף הנחיתה משווק בגדי ילדים, מומלץ לעצבו בצבעים בהירים ועליזים כמו צהוב, כתום או תכלת ולמקם תמונה של ילדים הלבושים במיטב הבגדים ואף להוסיף סרטון מצויר קצר. בכל מקרה, יש להיזהר מעיצוב יתר ומתמונות בולטות מדי שגונבות את פוקוס הגולש מפרטי יצירת הקשר. מטרת דף הנחיתה בסופו של דבר היא להפנות את הגולשים להשאיר פרטים רלוונטיים שלהם כדי שבעל דף הנחיתה יוכל ליצור איתם קשר.
  • בניית דף נחיתה - חשוב לבנות נכון את דף הנחיתה הן מבחינת קוד הדף והן מבחינת תוכן הדף. מבחינת קוד דף הנחיתה, יש להשתמש בקוד סמנטי שגוגל יודע לקרוא, כלומר קוד שעושה שימוש בתגיות keywords,description,h1 וכו'. במחינת תוכן הדף, יש לבחור בקפידה את תכני דף הנחיתה, הכותרות והטקסט הפנימי. בראש ובראשונה, יש לנסח כותרת מתאימה שתופיע על מסגרת חלון דף הנחיתה. זוהי הכותרת הראשונה שרואה הגולש כאשר הוא פותח את דף הנחיתה והיא מופיעה גם במנוע החיפוש של גוגל. על כן מומלץ לבחור כותרת תמציתית ומושכת עין הכוללת גם מילות מפתח עיקריות. ניתן להוסיף כותרות נוספות ומפורטות יותר המתארות את תוכן עמוד הנחיתה. אחר כך יש להוסיף את תוכן עמוד הנחיתה. יש להגדיר גם תאור עמוד description, שכן תאור העמוד מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, ולכן הוא צריך להיות תמציתי, קולע ולכלול מילות מפתח רלוונטיות.

דף נחיתה שבנוי נכון, יעלה את ציוני האיכות (ה-quality score) במערכת Google Adwords ויביא להגדלת החשיפה במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש הממומנות, והן יהיה מהוזלה בעלויות ההקלקה. עיצוב נכון של הדף יתרום באחוזי המרה גבוהים יותר, כלומר יפנה אלינו יותר לקוחות פוטנציאליים מקרב אלו שנכנסו אל הדף. קידום עסקים באינטרנט מתחיל עם דף נחיתה איכותי וקמפיין ממומן שמנוהל על ידי חברה מקצועית.

 


מעוניין להגדיל את החשיפה החודשית לאתר שלך ולהגיע ליותר לקוחות?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה