חברת פרסום באינטרנט

מה עושה חברת פרסום באינטרנט ואיך בוחרים את החברה הטובה ביותר עבורנו?

חברת פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא לא רק פרסום בגוגל. כאשר עסק או חברה נמצאים בתחילת דרכם השיווקית בעולם האינטרנט, הם נחשפים אל מגוון רחב של אפשרויות פרסום שונות וקיים צורך חיוני להתאים את שיטת הפרסום אל תקציב החברה, אל אופי המוצרים ואל קהל היעד שאליו יפנה הפרסום. למשל, עסק קטן כמו קוסמטיקאית או טכנאי מזגנים, לא יפרסמו באנרים בעמוד הראשי של פורטל ארצי גדול כמו ynet מפאת חוסר בתקציב וחוסר מיקוד. פרסום מסוג כזה ייחשב בזבזני ולא יעיל. זהו תפקידה של כל חברת פרסום באינטרנט, להתאים את הקמפיין הפרסומי לצורכי הלקוח, כך שהפרסום עבורו יהיה כמה שיותר ממוקד וחסכוני.

ישנן כיום הרבה חברות פרסום באינטרנט ורובן עוסקות במכלול של תחומים הקשורים לשיווק באינטרנט. בכדי לבחור חברת פרסום באינטרנט שתהיה מקצועית ותשכיל לנצל את התקציב לפרסום בצורה הטובה ביותר, כדאי לוודא כי החברה מתמחית בנושאים הבאים:

  • קידום במנועי חיפוש – קידום אורגני איננו בתשלום, ולכן ברוב המקרים שילוב של קידום אורגני יחד עם פרסום בתשלום ייתן תוצאות טובות יותר ובפחות כסף. הקידום האורגני במנועי החיפוש לוקח בדרך כלל זמן ממושך יותר ואיננו מניב תוצאות מיידיות כמו הפרסום הממומן, ולכן מומלץ לשלב את שתי השיטות לכדי אסטרטגיית שיווק אחת שתהיה יעילה ורחבה יותר, זולה יותר, ותגיע אל כמות גדולה יותר של גולשים.

  • פרסום בגוגל – כאשר חברות פרסום באינטרנט מדברות על פרסום, הן מתייחסות בעיקר לגוגל. השימוש בכלי הפרסום של גוגל הוא אמנם לא מאוד מסובך, אולם בכדי ליצור קמפיין פרסום איכותי ולהוזיל את העלויות לכל קליק, מוטב לפנות אל חברת פרסום ברשת בעלת ניסיון בעבודה עם Google Adwords. פרסום מודעה בגוגל מצריך חשיבה על שימוש נכון במילות מפתח ובחירה נכונה של מקום הופעת המודעה. אם אתם אינכם מבינים בפרסום באינטרנט, רצוי להשאיר את ההחלטות האלה למומחים או לחברות אינטרנט מקצועיות.

  • עיצוב דפי נחיתה – פעמים רבות קמפיין פרסום בגוגל מפנה את הגולשים המקליקים על המודעה אל דף נחיתה ייעודי, שדרכו ניתן לפנות אל המפרסם או להשאיר פרטי יצירת קשר. לא כל חברת פרסום באינטרנט מציעה גם שירות של בניית דפי נחיתה. וגם אם כן, רצוי לבדוק היטב האם דף הנחיתה שתקבלו יענה על הדרישות השיווקיות להצלחת דף נחיתה, ובין השאר: האם הוא תמציתי וממוקד? האם הוא מעוצב באופן אטרקטיבי? האם הוא מניע לפעולה בצורה אפקטיבית? ובסיכומו של דבר – האם יהיה לעמוד הנחיתה אחוז המרות גבוה?

כשבאים לבחור בין חברות פרסום באינטרנט הקיימות בשוק, אין זה מספיק להתרשם רק מרמת העיצוב של הבאנרים שמפיקה החברה. חשוב יותר לבדוק עד כמה הפרסום שלכם יעבוד, כמה לקוחות הוא ישיג עבורכם ובאיזו מידה ההשקעה תהיה משתלמת. ישנן חברות אינטרנט רבות העוסקות בפרסום רישתי, אך חשוב לבחור ביניהן בקפידה.


מעוניין להגדיל את החשיפה החודשית לאתר שלך ולהגיע ליותר לקוחות?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה